Facebook RSS Feed
 
Kinect & Leap Motion: Kızılötesi Vericiyi Kontrol Etmek
Tarih: 15.10.2012, Platform: .NET 4.5, IDE: Visual Studio 2012, Level: 200

Kinect'in kızılötesi vericisi, derinlik algılamasında ve iskelet yapısının tanınmasında görev alır. Kızılötesi verici, Kinect uygulama içerisinde başlatıldığı an açılır ve Kinect durdurulana kadar tarama yapmaya devam eder. Bazı durumlarda, örneğin yalnızca RGB kamera kullanılacaksa, kızılötesi vericinin boşyere çalışmamasını tercih edebiliriz. Özellikle aynı yöne bakan birkaç Kinect varsa, bu fonksiyon ile olası çakışmaları da önleyebiliriz...

Öngereksinimler

Kızılötesi vericinin kontrol edilebilmesi için Kinect SDK'nın 1.6 yada daha güncel bir sürümünü kullanıyor olmanız gerekmektedir.

Kontrol Kodları

Uygulamamızda Kinect başlatıldıktan sonra herhangi bir yerde KinectSensor.ForceInfraredEmitterOff özelliği ile kızılötesi vericiyi kontrol edebiliyoruz.

Vericiyi kapatmak için:

KinectSensor.KinectSensors[0].ForceInfraredEmitterOff = true;

Vericiyi tekrar açmak için:

KinectSensor.KinectSensors[0].ForceInfraredEmitterOff = false;

Kodlarını kullanıyoruz.


Ek Dosya: Belirtilmemiş.
Okunma Sayısı: 1483

comments powered by Disqus
 
Hoşgeldiniz!
Son güncelleme: 25.12.2016
-
Yeni Teknik Yazılar
Latte Panda İncelemesi
Turta IoT HAT İncelemesi
USB Gamepad Kullanımı
GPIO Kullanımı
VEML6075 UV Sensör Kullan...
-
İlgili Gruplar
.NET MF ve Gadgeteer FB Grubu
İst. IoT & Wearables Meet-up
-
 

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.Copyright © 1999 - 2017, Umut Erkal. Bu materyal, "Creative Commons Public Licence" ile sunulmuştur.
Kaynak göstererek ve ücretsiz olarak, aynı şartlar altında paylaşabilir ve kullanabilirsiniz. | Kullanım Sözleşmesi